lørdag den 24. oktober 2015

Venindebesøg fra landet

I går havde jeg en rigtig hyggelig eftermiddag og aften med venindebesøg fra landet. Det er min søde veninde L jeg har kendt siden vi gik på HTX sammen, og som jeg har en strikkeklub med ude på landet.
Det var super hyggeligt at kunne vise hende mit lille sted og nogle af de områder jeg holder allermest af i mit nær område.

Eftermiddagens stod bl.a. på te og kagespisning, samt en længere gåtur rundt i kvarteret. Vejen gik selvfølgelig forbi den hyggelige lille park, Klassens have. Hvor efteråret efterhånden er begyndt at have sat sit indtog. 

Det ar altid hyggeligt at gå en tur, men det er bestemt sjovere sammen med en god veninde, hvor man kan få talt om løst og fat. 

Efter det lille parkbesøg gik vi lidt op og ned af alle de hyggelige små sidegader i nærheden, for derefter at gå hen og se på FN bygen.

'
Aftensmaden blev til en lækker tapas på cafe Bopa. Jeg havde egentligt tænkt mig at vi skulle på Bopa for at smage en af mine ynglings retter, nemlig mules frites eller deres burgere, som er vildt gode. 
Men i stedet fik min veninde lokket mig til at prøve deres tapas tallerken med bl.a. græskar pesto, oliven tarapande, oste og røget rensdyrkølle. Og det var bestemt ikke noget dårligt valg. Det smagte simpelthen fantastisk, så det er ikke sidste gang jeg har fået det. 

Så alt i alt en rigtig god eftermiddag og aften, hvor hele verdens situationen blev vendt. Håber snart vi får tid til det igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar