mandag den 19. oktober 2015

Prikker på Louisiana

For godt 14 dage siden fik jeg et fif af en kollega til et besøg på Louisiana, efter at jeg havde anbefalet hende et par ting at se i Paris. Hun var sikker på at deres nye udstilling med prikker af Yayoi Kusama - I uendeligheden, ville falde lige i min smag.


Så i går skulle det endelig være at jeg sammen med søs R og det halve af Europa (det føltes altså lidt sådan, selv om jeg gode ved det er en stor overdrivelse) tog et smut til det skønne Louisiana for at se på prikker. Der var sort af mennesker og man stod en hel del i kø for at se de smukke værker.





Det var helt sikkert vær at stå i kø for, men jeg vil måske stadig anbefale at man følger museets eget tips, om at de har åbent hver tirsdag-fredag til kl. 22. Der skulle være væsentligt færre mennesker i det tidsrum. Men his man kan lide prikker og installations kunst, er det bestemt hver at slå sin vej forbi Louisiana.

Jeg må vist give min kollega ret, det faldt lige i min smag, så tak for tippet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar