onsdag den 31. december 2014

Klar til nytårsfest

Året 2014 er gået ind i deres sidste timer, og jeg er ved at være så klar til at holde nytår med min barndomsveninde H og hendes kæreste i Vanløse. Det bliver forhåbentligt superhyggeligt med fest og farver.

Jeg er de sidste par år begyndt at blive en smugle glad for glimmer i små doser, som i nok har observeret i løbet af året. Så det kommer nok ikke bag på så mange at nytårsfesten er den helt store mulighed for at snige glimmer ind. I går var jeg så ude at købe min første glimmerneglelak, som blandt andet skal på tæerne, så de også er klar til nytårsfesten.

Det ser så fint ud, som de glimter, og vil passe perfekt til de højhælede sandaler jeg skal have på i aften.

Det er denne fine neglelak fra essie, som jeg har købt. Mine negle er meget sarte, og vil helt ikke have neglelak på. Men denne er fin, og kan sagtens sidde på et par dage uden at skalle af og skabe de helt store problemer med udtørrede negle efterfølgende.

Her til morgen har den stået på et godt og solid morgenmåltid, så jeg har fået lagt en god bundt for resten af dagen.

To store madder af søs R hjemmebagte franskbrød, banan-lakrids-smoothie og en chai latte, så kan den morgen næsten ikke blive bedre. Er i hvert faldet blevet godt mæt.

Nu vil jeg se at pakke de sidste og tage mod Vanløse for at hjælpe med de sidste forberedelser.
Pas på jer selv og hinanden derude. Godt nytår.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar