tirsdag den 16. december 2014

Postkort fra varme himmelstrøg

Min weekend har stået på en frygtelig masse hyggelige begivenheder sammen med skønne mennesker, og min mandag fortsatte i samme stil.
Fredag stod den på barselbesøg i Jystrup, og efterfølgende hjem på landet. Lørdag stod den både på barselbesøg hos en af veninderne og efterfølgende fødselsdag, mens søndagen bare blev brugt på hygge hjemme hos min forældre. I dag var det så tid til en hyggelig tur til Køge.
Så kan man vel heller ikke forvente mere hygge i denne omgang, men om end den var lille, så tæller den stadig.....For da jeg kom hjem fra Køge lå der nemlig et postkort med hilsen fra varmere himmelstrøg.

Endelig kom kortet fra min veninde L i Roskilde, som har været i Myanmar med kæresten.

Vi havde ellers efterhånden afskrevet alt om at denne lille gestus ville nå det kolde nord, for som det fremgår af datoen, er det jo ved at være list tid siden det er skrevet....

Det har været længe undervejs... :-)

Trods forsinkelsen, så er det nu altså hyggeligt at få postkort, som rigtig kan sætte gang i rejselysten.
Der er ikke andet end at sige tak for kortet L.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar