tirsdag den 2. december 2014

Årets første julefrokost

Det er en efterhånden lidt uvant situation for mig i aften, men for første gang i flere uger skal jeg ikke til smykker i dag. Hvilket er en smugle underligt, da jeg har vendet mig til nogle hyggelige, produktive tirsdage i godt selskab. Men jeg kan da så benytte fritiden til at fortælle om vores julefrokost.

I torsdags var jeg til årets første julefrokost sammen med smykkeholdet på Nørrebro. Det var en enorm hyggelig en af slagsen, men samtidig også lidt absurd aften.
Vi havde bestilt bord på Zafran ved Blågårdsplads, som var en ganske hyggeligt sted, med et persisk køkken. Hvilket i betragtningen af arrangementets formål, var et lidt utraditionelt valg. Men det var ganske udmærket mad og hyggelige omgivelser.

Da vi kom, var der en af de andre der havde taget denne skønne brille med til os alle sammen, hvilket vi alle havde på flere gange under både middag og efterfølgende pakkelej.

Et underholdende syn for både os og de andre gæster, at vi sad 10 voksende mennesker med denne skønne brille.... Kan dog afslører at de ikke er videre behagelige at have på, men hvad gør man ikke for skønheden.

Efter middagen stod den på pakkelej i den helt store stil. Vi havde et sted mellem 30-50 gaver der var kamp om. Og folk gik op i det med liv og sjæl, for man skulle da gerne havde den bedst....

Så alt i alt var det en fantastisk hyggelig og underholdende aften i godt selskab.

Ps. jeg kom hjem med en humørbuda, en skridttæller og noget chokoladekrymmel. Så alt i alt en bedre høst end mit eget bud.
Men der var heldigvis en der blev meget glad for fiskene der ikke skal fodres.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar