lørdag den 6. december 2014

Julefrokos og morgenmad på Kaffeladen

Fredageftermiddag stod den på arbejdets årlige julefrokost, som altid indeholder samvær med en masse hyggelige mennesker, mad, snaps, overraskelser og ikke mindst masser af dans.

Årets temas var jul med jul på, og det må man siges at festudvalget havde gjort det godt.

Jeg fik ordentligt givet den gas på dansegulvet i år, da jeg fandt en hyggelig dansepartner i en af mine nyere kollegaer. Det blev til en lang aften der endte i noget med nogle kast op i luften, hvor jeg heldigvis blev grebet hele tiden. Tror vist han havde set lidt for meget Vild med Dans, men det var super hyggeligt. 

Lørdag morgen stod den på morgenmad med søs R på Kaffeladen på Østerbro, inden turen gik sydover til mere julehygge på landet. 
Jeg er helt vild med Kaffeladen, der bare har den hyggeligste stemning og rigtig god mad. Denne gang fik vi hver en morgenmadstallerken med oste, frugt, yoghurt, blødkogt æg og en masse brød. Et fantastisk morgenmad oven på en lidt hård fredag, så det kan varmt anbefales. 

Nåede desværre først at tage billedet efter at halvdelen af morgenmaden var spist, men det er så godt at man ikke kan vente. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar