lørdag den 13. december 2014

På barselsbesøg i Jystrup

Her til eftermiddag har jeg været på den hyggeligste tur, langt ude på landet ved Jystrup, sammen med en af kollegaer. Vi skulle nemlig på barselsbesøg hos min søde kollega, som har fået en skøn lille prins.

Der blev hygget med æbleskriver og julegodter.

Der blev hyggesnakke og nuset med den lille prins.

Jeg havde også været på gaveindkøb til den lille mand, så det var blevet til en masse lejetøj og en uro. Jeg er ikke helt til det der med at give tøj i barselsgave, da de får så meget fra andre og man ikke kan bruge det i lige så lang tid som legetøj.

Det var også et glædeligt gensyn med den lille Corgi hund, som jeg hyggede mig sammen med i sommers. 

Jeg er simpelthen så vild med den hund, den er bare så sød. Hvis den havde været lidt lettere at slæbe med op på 3 sal, havde jeg taget den med hjem med det samme. Nu har vi bare lavet en aftale om at jeg skal komme noget oftere på besøg, så jeg kan leje med både ham og den lille prins.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar