fredag den 19. december 2014

Hæklet hund

Jeg har travlt med juleforberedelser lige for tiden, så jeg oplever ikke så meget. I hver faldet ikke noget jeg vil kunne løfte sløret for på den side af jul.
Til gengæld kan jeg endelig vise jer denne gave, som jeg afleverede til min kollegas søn i fredags.


Lige fra jeg så en opskrift på denne skønne hund første gang, har jeg vidst at jeg på sigt ville lave den i den gule farve, og jeg vidste med det samme at det ville være den perfekte gave til kollegaens kommende barn, da jeg hørte hun var gravid.
Så jeg gik straks igang og blev hurtigt færdigt. Så gaven nåede at lille så længe at papiret var falmet lidt og belagt med flere centimeter støv. Men nu er den endelig aflever og forældrene blev i hver faldet glade for den. Så nu håber jeg bare A bliver lige så glad, når han bliver lidt større og kan leje med den.




Jeg er helt vild med den, så det er bestemt ikke sidste gang jeg har lavet den opskrift.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar