tirsdag den 23. december 2014

Drømmer om ferie...

For lidt over et år siden var jeg sammen med min barndomsveninde H, på min første større rundrejse ude i den store vide verden.
Så det meste af sidste julemåned tilbragte jeg under varmere himmelstrøg, langt fra sne, kulde og julestemning. Men sjovt nok var jeg mere i julestemning på turen end jeg er nu.
Nu drømmer jeg bare om sol, varme og om at komme afsted på endnu en rejse ud i verden.

Men indtil videre må jeg nøjes med minderne om sol og varme og så må vi se om der ikke skulle snige sig en lille rejse eller to, ind i løber af 2015.
















Det var en helt fantastisk tur til henholdsvis Bangkok, Cambodia og Laos. Og det er bestemt ikke sidste gang jeg har besøgt de tre lande, der var så fantastisk smukt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar