torsdag den 28. april 2016

Is kan rede alt...

I forrige uge havde jeg en hel uge, hvor jeg havde fået benene forkert ud af sengen. Ikke at dagene startede dårligt på nogen måde. Men mere den slags dage, hvor man taber alt hvad man rører ved, glemmer ting og ens dag på en eller anden måde bare bliver helt anderledes end man regnede med.
Sådan lidt hat og briller skørt, som fx. mit første (og sidste) besøg på en Burger King, fællesspisningen på en ringe indisk restaurante, og alle de skøre ting der sker på en politisk styret arbejdsplads.

Når man har haft sådan en uge, så er der intet som en rigtig god is....

... og det må jeg sige at vi fik efter vores relative dårlige restaurante besøg onsdag. 
Besøget var så dårligt at vi gik videre til Østerberg for at få desserten. 
Og jeg prøvede dem egentlig også sidste år, hvor jeg syntes de var hypet for meget i forhold til hvad det i virkeligheden var.... Men jeg tog fej. For nøj, hvor er det bare en virkelig god is. 
Denne gang prøvede jeg noget der er temmelig utraditionelt for mig, nemlig en helt almindelig jordbær is, og den var fantastisk. Intet mindre....
Den lille is, rede hele min uge. 
Og så gør det jo ikke noget at det var samme med søde mennesker.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar