lørdag den 2. april 2016

Så er jeg tilbage igen...

Efter en længere omgang sygdom en en dejlig afslappende påskeferie.

Det var en tiltrængt påskeferie, der først og fremmest blev brugt på at slappe helt af og komme oven på sygdommen.

Da appetitten kom igen, var det godt at have lidt i fryseren...

Det gode vejr blev nydt på flere forskellige gåture. På de fleste af dem have jeg selskab af J, hvilket var rigtig hyggeligt.

Onsdagen stod på fællesspisning med A og J. Vi er ved at prøve os frem i alle Østerbros forskkellige tilbud af spise steder, og denne gang var vi på Taormina. Det er en lille super hyggelig restaurant, der laver god hverdags mad til en ok pris. Portionerne er store, men da det smager så godt, er man simpelthen nødt til både at have forret, hovedret og dessert. 
Fik kun taget billedere af forretten, da maden var så god at jeg kastede mig over den, uden at tænke på billeder. 

Der var også tid til et par hyggelige besøg hos min, på det tidspunkt meget gravide, veninde L fra HTX-tiden. Det var et par super hyggelige besøg hvor der blev snakket en masse og spillet en hel del bold med hendes lille dreng. Det var bare så dejligt at se dem igen, da det efterhånden var ved at være længe siden sidst. 

Påske er lig påskefrokost og jeg var til to af slagsen. En hyggelig en med min egen familie, hvor vi dog var færre end vi plejer. 
Og en med min barndomsveninde H familie. 

Traditionen tro har jeg også fået et gækkebrev, og hvem mon det kan være fra....?
Har for en sikkerheds skyld købt fem påskeæg, så der er et alle min søsters børn, selv om jeg godt ved hvem det kan være fra.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar