mandag den 11. april 2016

Fødselsdags weekend

Hele min weekend er brugt på enormt meget hygge og fødselsdags fejring med en masse skønne mennesker.

Fredag var jeg traditionen tro ud at spise med søs R. En tradition vi lavede da jeg syntes det er lidt kedeligt at side alene på sin fødselsdag. Normalt plejer vi at være ude og få Moules frites, men denne gang blev det til dejlig Indisk mad. Denne gang havde vi hyggeligt følgeskab af hendes kæreste.

Lørdag havde jeg inviteret en lille håndfuld venner til fødselsdags brunch på mit værelse. Hvilket var super hyggeligt.
Der var hjemmebagte boller og klatkager, oste- og pølsefad, og en masse andet godt, som hører sig til en rigtig brunch. 

Som jeg tidligere har nævnt, er jeg temmelig vildt med morganmadshygge. Og det fik jeg bestemt for alle pengene.

Enter en lille gåtur rundt i Fælledparken, hvor vi fik slået lidt mave. Stod den på lagkage, da vi kom hjem igen. Mere om den senere.

Resten af eftermiddagen og aftenen blev tilbragt sammen med sammen med mine gode venner fra Roskilde, som blev til Pizza og mere hygge.
En perfekt lørdag må jeg sige. 

Søndag bød på en trippel fødselsdags fejring idet vi i familien er tre der har fødselsdag inden for relativt kort tid. Nemlig fin far, søs R kæreste og mig, og for det ikke skal være løgn, har min kusine også fødselsdag i disse dage.
Det blev til en hyggelig fødselsdag på landet med boller, lagkage og den nærmeste familie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar