tirsdag den 19. april 2016

Tirsdags hygge...

Tirsdag aften er for mig ligmed flækkede negle, støvet tøj, kreativitet og hygge på smykkeholdet. 
De sidste par tirsdage har også stået på spansk undervisning, da begge ting ligger i næreheden af hinanden, og det har kunne passe nogenlunde sammen.   

Det er blev til et par hyggelige tirsdage der først har stået på spansk om eftermiddagen. Efterfulgt af et lille cafe besøg på en times tid, hvor man har kunne lave en del af lektierne til næste time, mens jeg venter på at skulle videre til smykker. 

Aftensmaden om tirsdagen er også et hyggeligt indslag, da vi ofte er nogle stykker der går ud og finder noget sammen. De sidste par gange har den stået på virkelig gode smørrebrød fra Torvehallerne. 
Hvis man aldrig har prøvet dem, så er det bestemt på tide. de er helt fantastiske. 
Jeg er særligt glad for dere hønsesalat og kartoffelmad. 

Det er desværre sidste gang i denne omgang, men jeg er frisk nok på en omgang mere til efteråret. Og i mellemtiden har jeg booket et sommerkursus og 14 dage på højskole med smykker. Så der bliver hyggelidt med de kreative sysler, til vi skal igang igen til efteråret.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar