mandag den 25. april 2016

Søndags tur i Tivoli

I går mødtes jeg med søs R, til en hyggelig tur i tivoli. Sæsonen er skudt igang, og vi har fået fornyet årskortet. Så nu er det bare med at få det brugt. 

Jeg er vild med den giraf-udsmykning der er lave på byggepladshegnet inde til Tivolis nye byggeri. Syntes den er så hyggelig.

Der var temmelig mange mennesker i Tivoli, når man tænker på at vejret ikke var det bedste. 
Vi gik bare en runde rundt i parken, og opdagede en masse nye ting, vi ikke havde opdaget tidligere. Jeg syntes altid man opdager noget nyt når man er i Tivoli. Enten en ny bod, en ny udsmykning en lampe eller statue man aldrig har set før. 
Det er derfor altid en ny oplevelse, som jeg aldrig bliver træt af.

Jeg fik lokket søs R med forbi boden med lune Spanskrør (Churros - som de hedder på spansk), og selvfølgelig måtte vi lige have en omgang af dem. Grundet kulden valgte vi at der kun skulle være kanelsukker og var chokoladesovs på. Man kan også få softice til, men syntes det var lige koldt nok. 
Glæder mig til, når jeg engang skal til Spanien og smage den ægte vare.

Efter at have være rundt i de fleste af Tivolis kroge, gik vi ud for at få en kop varm kakao, til at varme os på. Vi endte på en lille, super hyggelig cafe, der ligger over for Grand biograf. 
Det var et super hyggeligt sted, og en meget fin indretning, som kun kunne inspirer. 
Det er utroligt at det heletiden skal være så koldt, men en god anledning til at søge indendøre og hygge med varm kakao.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar