tirsdag den 5. april 2016

Koncert med en diva

For leden dag var jeg til koncert med en rigtig diva... Jeg var nemlig kommet til koncert med Mariah Carey. 

For lang tid siden spurgte H om jeg ikke ville med ind at se hende, når hun  kom til Forum. Jeg sagde ja af to grunde. 1. H skulle da ikke gå alene og 2. det kunne da bestemt blive en oplevelse, selv om jeg ikke kan huske andet end det julenummer hun lavede i 1990érne. 
Og det var bestemt en oplevelse....

Først var der opvarmning med DJ Emil, som spille lidt pop-musik til opvarmning.

Derefter blev divaen båret ind på senen af danserne, og så var der ellers glitter for alle pengene resten af aftenen.

Vi nåede også lige at hører et par duetter med henholdsvis Michael Jackson og Whitney Houston. 

Fik desværre ikke taget billeder af alle hendes palliet kostumer/kjoler, men tror vi nåede at se fem forskellige af slagsen. Det ene mere skinnende end andet. 
Der var glitter for alle pengene og meget mere. Det var lidt for meget af det gode, men samtidig også det der gjorde det til en rigtig diva forestilling. 

På tros af at vi stort set kun så hende fra siden, havde vi fået nogle virkelig gode pladser. 

Lyden er ikke den bedste i Forum, men udover det, må jeg indrømme at det alt i alt var en god oplevelse. Nogle gange kan det godt betale sig at gøre noget andet end man plejer. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar