søndag den 5. juni 2016

Kultur, musik, sol, sommer og jordbær...

Kan næsten ikke forstå at det allerede er søndag, ugen er bare fløjet afsted. Men når man så  kigger tilbage på den forgangende uges kalender, er det ikke så underligt.
Kultur, musik, sol, sommer og jordbær, er bare et par af overskrifterne fra den forgangne uge.

Tirsdag var jeg til spansk, og efterfølgende kom søs R forbi til sy-aften og sushi. 
En super hyggelig aften, hvor vi blev færdig med de bukser hun var igang med, samt bestilte noget lækker sushi, så vi kun skulle koncentrerer os om at blive færdig med bukserne.

Onsdag var jeg på tur med kollegaerne til Høje Taastrup for at se Handicaporganisationernes hus. En super inspirerende og lærerrig tur.
Efterfølgende stod den på aftensmad og hygge i Hakkemosen.

Torsdag var jeg traditionen tro (hvis man kan kaldet noget det anden gang man gør det) til en kombination af fødselsdags fest og distortion på Vesterbro. 
Vi startede i Enghaveparken hvor der er klassisk musik, hvor den stod på hygge med tæpper, pølsehorn og drinks. 

Senere på aftenen begav vi os videre ind og endte med at hører det sidste band på Søder Boulevard, hvor der var fyldt med glade mennesker. 

Fredag var det tid til den årlige sommerfest med smykkeholdet. 
Vi mødtes i Søndermarken hvor årets kulturelle indslag var en tur i Cisterne, som jeg aldrig har set før. 
Det var en rigtig fin udstilling og en fed oplevelse i sig selv, at rende rundt i de kølige, fugtige cisterner.

Bagefter gik turen videre til Kødbyen og Magasasa Dim Sum & Cocktails, hvor vi skulle spise aftensmad. Jeg havde for inden fået det anbefalet af en kollega, og jeg må indrømme at det var fantastisk. Det smagte vildt godt. 
Efter af have smagt en masse forskellige ting, gik vi videre til Barbar Bar på Vesterbros Torv, for at tage en kop kaffe og en sidste lille godnat drink. 
Vi var desværre ikke så mange som forventet, men det var en super hyggelig aften i super godt selskab. 

Lørdag var det rigtig varmt, så H og jeg pakkede bilen og kørte til Ishøj strand, hvor vi både fik solet os lidt og badet en smugle. Jeg er normalt ikke den store bader, men det var super rart og vandet var dejligt varmt. 
Der var en masse andre der havde fået samme gode ide, men stranden er så stor at man sjældent kommer til at ligge i lag, som man ellers ofte gør på stranden. 
Tilbage i Vanløse nød vi de sidste solstråler på altanen, inden vi tog til byfest i Vanløse bymidte. 

Var dog ikke helt oplagte til byfest, så vi købte istedet ind til vores egen lille byfest på altanen. 

Her stod den på jordbærkage og mjöd. Det var en skøn aften i dejligt selskab. 

Det er også blevet til en del kage i løbet af den forgangne uge. 
Jeg er altså vild med sommer, sol og jordbær med fløde. 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar