tirsdag den 28. juni 2016

Weekend hygge på alle froter

Jeg har endnu engang haft en travl weekend, fyldt med massere af hyggelige ting og sager sammen med søde mennesker. 

Fredag var jeg ude at spise frokost med mine kollegaer. Vi havde egentlig planlagt noget lidt anderledes pizza, men da flere af kollegaerne ikke kunne komme. Blev vore sommeramrangerrent istedet afløst af en frokost pizza. 
Det er altid hyggeligt at opleve kollegaerne i en lidt anden kontekst, end på arbejdet.

Efter arbejde havde jeg en is-date med min tidligere rommi A. Vi havde håbet på at Oluf havde åben, men det er svært at sige desværre når alternativet blev altid gode Østerberg. 
Denne gang fik jeg tre kugler. Havtorn, stracciatella og ribs. 
Specielt ribs kan anbefales. Jeg lavede selv en portion sidste år, og det smager altså fantastisk. 

Søs R havde stået for aftensmadden, som også var vildt lækker. Det var efterhånden lidt tid siden vi havde været ude hos hende, da vi ofte mødes hos mig. Så det var hyggeligt at være på besøg hos hende. 

Da jeg aldrig havde været i Dragør, kørte vi et tur derud for at se byen og få en is til dessert. Det var en super hyggelig by, og jeg kan sagtens forstå folks fascination af den. Men mere om det senere.

Lørdagen stod på grill hygge med H, hendes kæreste og en masse af hans venner, inden de skulle til CopenHell. 
Efter vi havde spist kørte jeg mod Køge og det lille kolonihavehus, for at være med til at fejre søde A, fødselsdag. 

Søndag kørte jeg en tur på landet for at hilse på mine forældre inden ferien, samt at besøge min anden søs og hendes efterhånden store familie. 
En super afslappende søndag, hvor jeg fik ordnet en masse praktiske gørmål, inden ferien for alvor sætter ind. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar