tirsdag den 21. juni 2016

En tur på Kalvebod Bølge

Den anden dag var jeg en tur på Kalvebod Bølge sammen med J og S. Vi kunne sidde og se ud på området da vi var til brunch på Marriott, og gik efterfølgende en tur derud.

Området et et brosystem der snor sig ud over vandet i flere planer, med plads til både fodgænger og cykelister. Der er tæningsmuligheder, kajakudlejning, kajakbaner, bænke med udsigt over vandt og indbyggede muligeder for at hoppe en tur i kanalen og tage en svømmetur.




Det er et sjovt område jeg havde hørt lidt til på arbejdet, men jeg var stadig nysgerrig på at vide mere om selve projektet bagved. I min søgen faldt jeg blandt andet over denne artikel, der beskriver det meget godt.
Nu blæste det en hel del da vi var derude, men jeg kan sagtens forestille mig at der er dejligt når solen skinner og det blæser lidt mindre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar