søndag den 19. juni 2016

Til brunch på Marriott

Så blev det søndag og afslutningen på min lille miniferie. Har tilbragt den sidste feriedag i godt selskab med søde veninder og spist fantastisk brunch.

Mødtes med J og S til en sen brunch på hotel Marriott tidligere i dag. Det var en af de ting der stod på liste over ting der skal afprøves i København, og den kan virkelig anbefales, selv om den er lidt dyr.

Jeg startede første runde med en fisketallerken, med alt godt fra havet. Og det var virkelig godt med lidt røget laks, blåmuslinger, rejer i forskellige afskygninger og lidt blandet salat. 
Derefter gik jeg over til den mere traditionelle tallerken i runde to, med bacon, æg og pølser.

Runde tre stod på pandekager med kanelsukker og sirup, kiks med oste og lidt forskellige blandet frugter i friske og tørrede dele. Samt en enkelt virkelig god småkage med tranebær.

Fjerde og sidste tallerken bøs på fire forskellige kager, samt en chokoladeovertrukket skumfidus. 
Jeg fik et lille stykke citron-cheescake. almindelig cheescake, en blåbærmuffen og en chokolademuffen. 
Til maden blev der serveret champagne og te eller kaffe efter eget ønske.
Det var virkelig godt at jeg ikke havde spist morgenmad inden, for så var jeg vist ikke kommet igennem alt det mad. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar