tirsdag den 14. juni 2016

Burger på en mandag

Jeg har fået fedtet mig ind på min veninde J aftale med hendes brødre og en anden veninde, hvilket betød at jeg slap for at lave aftensmad i går. De har nemlig en aftale om at afprøve forskellige burgerbarer. Og da de denne gang kastede sig over Halifax på Østerbro, syntes jeg at det var meget rimeligt at også jeg deltog i begivenheden. ;)

De har lavet en anelse om på menukortet siden jeg var der sidst, så denne gang prøvede jeg noget nyt. Nemlig en burger med gedost, chili stegt champion og purløg. Den smagte vildt godt, så det er bestemt ikke sidste gang jeg har fået den. 
Fik også vinegar fries med almindelig mayo, som også var gode. Man skal dog ikke have alt for mage af dem, da det godt kan blive lidt surt.   

Det var en super hyggelig aften i godt selskab. Og fantastisk at der ikke var længere hjem, nu man skulle trille hele vejen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar