søndag den 27. december 2015

Ren afslapning

Så er jeg ved at være kommet igennem det meste af julens travle program, med julemad, risengrød, julefrokoster og alt det andet der følger med.
Det er altid for mig i den sidste del af december at jule travl heden for alvor sætter ind med hyggelige familie julearrangementer fra d. 23-26, og en julefrokost igen d. 28 med min gamle gymnasieklasse. Nogle ville måske syntes det er lige vel rigeligt mange arrangementer, men jeg har været vant til det så længe, at jeg er kommet til at holde af det. Og med et hyggeligt venindebesøg i Køge en af de kommende dage og et hyggeligt nytårsatrangerment med mine gode venner i Roskilde, når jeg på den måde stort set at se alle jeg kender inden jeg går ind i det nye år.
Men i dag er der dømt ren afslapning...

Der skal ligges puslespil, ud og gå en lang tur og bare slappe af.

Hvis der er andre end mig der trænger til et sukker chok oven på alt julemaden, er dette et godt bud. 
En mad med peanut butter og honning. Det smager skønt.

Jeg lærte det for et par år siden af en af dem jeg var på højskole med, og har spist det en del gange siden. Det er måske en anelse sødt,men det smager skønt. 
Men det er faktisk tanden bedre hvis man lige ligger inde med en skive ristet rugbrød.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar