mandag den 7. december 2015

Juletravl weekend

Min weekend har stået i juletravlhedens tegn, og har budt på en masse hyggelige ting og sager.

Fredag var jeg til julefokost med smykkeholdet, og traditionen tro bød aftenen også på pakkeleg. 
En tradition som både er super hyggelig, men også lidt skørt, da det foregår på en restaurant, blandt andre gæster. Men jeg tror nu ikke jeg vil være foruden.

Lørdag overraskede jeg mine forældre ved at komme uanmeldt på besøg, da jeg have en aftale om at besøge et bestemt julemarked på landet, sammen med min barndomsveninde H. 

Traditionen tro stod julemarkedet på samvær med det meste af H familie, æbleskiver, Glögg og julesange. Og det var super hyggeligt som altid. 

Søndag stod den på gave indkøb, juleklargøring og hygge på landet, inden jeg tog tilbage til byen hvor aftenen bød på en spontan fællesspisning med J, krydret med et par afsnit af Jul på slottet og flere æbleskiver.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar