tirsdag den 8. december 2015

Flere lyserøde sten er kommet til

Jeg er jo stadig meget ny i smykkefaget og tør derfor endnu ikke kaste mig ud i de helt vildt omkostnings rige projekter. For det kan det hurtigt går hen og blive.

Jeg holder mig derfor primært til sølv og sten i den billigere ende, så det ikke gør helt så meget, hvis den skulle gå i stykker. 

Her har jeg lavet tre små ringe med små røde rosa kvarts, der far forskellige skønhedsfejl for nogle, men som jeg egentlig bare syntes gør stenen endnu smukkere. 
Den ene er næsten mælehvis, og de to andre har nogle små nuancer i farven, og er derfor solgt som anden sortering.

Men trods skønhedsfejl og farven, har det vist sig at blive en del af mine ynglings smykker for tiden, og har dem næsten på dagligt. Jeg har specielt være heldig med pasformen, som passer godt til mine små forsne fingre. 

Egentligt var det tiltænkt som tre selvstændige ringe, men har næsten altid på samtidig, da det giver en fin ring tilsammen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar