fredag den 11. december 2015

Det bedste køb længe....

I sidste uge havde jeg et møde ud i byen, den dag hvor det regnede aller mest. Og det var egentligt ikke fordi det var en voldsom regn, der stod ned i stride strømme. Det var mere bare en stille silende heldagsregn, af den slags man ikke regner for noget rigtigt.... Men man kan ende med at blive klogere, og det blev jeg.

Efter at have ventet på bussen i godt 10 minutter, et sted det var umuligt at komme i læ for regnen, begyndte jeg lige så stille at kunne mærke regnen trænge gennem jakke og mit tøj. Når ens vandafvisende jakken når til det punkt hvor den istedet for at afvise regnen, begynder at suge den som et svamp, så er det for mig, på tide at vores veje skilles. Der er bare ikke andet at stille op.
Havde ellers regnet med at jakken skulle holde et par år endnu, men da jeg sen eftermiddagen iført min fugtigt jakke, fik mulighed for at prøve en jakke jeg ellers havde set på nettet. Kom den med hjem, da den passede perfekt og er både vindtæt og vandtæt.

Det er denne lækre sag der er tale om.
Den er varm, sidder godt og så er den ikke mindst vind og vandtæt, hvilket er ideælt for mig.

Jeg har flere veninder der har samme mærke men forskellige modeller, og fælles for dem alle er at de er glade for jakken, lige som jeg er blevet. Er sikker på at den nok skal holde de næste mange år.

Måtte dog stadig trækkes med den stadig fugtige jakke dagen efter købet, da de havde glemt at tage tyverialarmen af jakken, så jeg måtte forbi dem efter arbejde.
Men jeg vil stadig påstå at et af de bedste køb jeg har gjort længe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar