søndag den 29. juni 2014

Weekendhygge på landet


Fredag eftermiddag tog jeg et smut forbi Roskilde for at besøge mine søde veninde og hende kæreste, inden turen gik videre sydover for at nyde en weekend på landet.
Det er altid super hyggeligt at tage et smut til Roskilde, hvor vi altid lige får vendt verdens situationen og hvad der ellers rører sig i vores liv.
Denne gang fik jeg også lige et par fif med til noget sommerlæsning, hvilket er yderst brugbar når man bor på lidt plads og er lidt af en samler. :-)





 Lørdag og søndag blev brugt på at nyde den skønne natur, sommer udsalg og loppemarkeder.


Det blev blandt andet til en ny kjole, et par sko og en ny taske fra en genbrugsbutik og en kasse med plastik dyr jeg skal lave noget sjovt ud af.


Derudover blev der købt en masse spændende sager ind til min sommerferie, der kommer til at byde på kreativ sommerhøjskole, om ikke særlig længe. Så nu er jeg ved at være klar til at det bliver min tur til at få sommerferie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar