tirsdag den 3. juni 2014

Cafe Obelix og perler på cafe Kaffe




Her til aften var jeg inde og spise burger på cafe Obelix på Vesterbro torv med søs R, hvilket var en meget skæg oplevelse. Personalet var super søde og udsmykningen var finurlig, med kunstige blomster på borde og i loftet rundt om diskokuglerne. Der var ikke tale om det store kolonariske køkken, men det var da en oplevelse værd.


En ting jeg altid har savnet ved at bo på landet, er alle de kreative tilbud København har at byde på, så efter maden fortsatte vi til cafe Kaffe (som jeg tidlige har omtalt), for at have en hyggelig krea-aften.







Det var et super hyggeligt arrangement og helt sikkert noget jeg gerne vil anbefale andre at deltage i. De holder det vist hver første tirsdag i måneden, så der er ingen undskyldninger for at man ikke kan nå det.Og hvem har ikke lyst til at tilbringe sin tirsdag aften i godt selskab, dybt koncentreret i at lave perleplader? ;-)
Selv fik jeg kreeret et navneskilt til døren i lejligheden, så nu må vi se hvad de to andre siger til det i morgen, men man kan da næsten ikke blive i andet end godt humør.

Husk det nu, hver første tirsdag i måneden. :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar