lørdag den 7. juni 2014

Hektisk uge med hyggelige indslag

De sidste dage har været temmelig hektiske, men samtidig vildt hyggelige.



Onsdag aften stod den på ophængning af vores nye navneskilt til lejligheden, jeg havde lavet i perlag aftenen i forvejen. Det er utroligt hvor glad mennesker bliver er perler. :-)
Derudover stod den på madlavning til fællesspisningen, som det var min tur til at stå for.
Det blev til en rimelig vellykket spinattærte med hytteost, squash, parmaskine og parmasane. Samt en varm salat af bagte peberfrugter, tomater og feta.


Grundlovs morgen benyttede jeg lejligheden til at spise morgenmad med søs R på Kaffeladen på Østerbro, inden bilen blev pakket og turen gik mod landet.





Resten af grundlovs dag blev brugt på landet, hvor den stod på fejring af min niece og søs L, som begge har fødselsdag i juni. Da min niece har fødselsdag grundlovs dag, er det efterhånden blevet til en hel familietradition at denne dag bliver brugt til fødselsdags fejring.
Aftenen blev benyttet på at slå mave oven på alt det gode mad søs L have tilberede til dagen. Hun er vildt god til at lave mad, så man spiser altid mere end man burde. :-)





 

Fredag eftermiddagen kørte bilen atter mod København, hvor den stod på fællesspisning med søs R, min barndomsveninde H og hendes kæreste, inden turen gik mod Tivoli for at hører Agnes Obel på Plænen.
Det var en super hyggelig aften og en vildt god koncert.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar