lørdag den 14. juni 2014

Svaneke is og Thomas Dybdahl



Fredag aften stod endnu engang på FredagsRock i Tivoli, sammen med min barndomsveninde og tre af hende kolleger.
Og da jeg selv havde fået et tip tidligere på dagen af en af mine egne kollega, var vi selvfølgelig (efter tvang vil nogle mene) nødt til at slå vores vej forbi Svaneke is-boden.


Første gang jeg fik en Svaneke is, var i selve Svaneke for et par år siden, og jeg har drømt om dem lige siden. Selv om der findes mange gode alternativer i København, så må jeg indrømme at jeg har savnet den lidt. For de laver nogle virkelige gode is, så det er helt sikkert ikke den sidste.
Efter ufattelige mange overvejelser blev det til en kugle med blåbær og stjerneanis og en med stikkelsbær, og nøj hvor var det bare godt. Men der er mange flere der skal smages inden længe, da de ofte skifter smags variationerne ud.
Bagefter var det tid til at indtage nogle gode pladser på Plænen, hvor man kunne få frit udsyn aftens kunstner, Thomas Dybdahl.



Og vi fik nogle virkelige gode pladser, hvor jeg stort set kunne se Thomas det meste af tiden. Det var en super fed koncert, som man sagtens kunne havde lyttet til i flere timer, men alting har en ende, og desværre også denne koncert. Men jeg fik da en lille souvenirer med hjem, i form af en signeret cd, til stor irritation for min barndomsvendinde der syntes det var meget tegnageragtiet at to af os skulle have billeder og autograf. Hvilket det hele kun blev meget sjovere af og en gang skal jo være den første.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar