søndag den 22. juni 2014

Søndags besøg i Køge



Søndag eftermiddag var jeg et smut i Køge for at besøge min søde veninde og hendes fantastisk søn, på lidt over et år. Det var en super hyggelig eftermiddag som stod på frokost, strik og ikke mindst et besøg ned på vuggestuen legeplads, hvor der blev taget et par ture på rutsjebanen, lavet og spist en masse sandkager.
Det var en super hyggelig legeplads med gemmesteder, lejetøj og plantekasser. Jeg kan godt forstå at den lille fyr er glad for at komme der.


Efter besøget på legepladsen gik vi hjem og lavede hjemmelavede pizzaer til aftensmad, eller det vil sige at min veninde nok mest stod for maden, mens jeg lejede med hendes søn. Desserten stod på lægger is med jordbær og hjemmelavet rabarber saft.
En helt igennem skøn søndag, som forhåbentlig snart kommer igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar