onsdag den 25. juni 2014

Krea hygge og masser af mad


Så er hæklenålen atter igang med a kreere hemmelige gaver. Denne gang er det til min søde kollega Camilla som skal have en lille dreng til Oktober. Jeg plejer altid at starte i god tid med de hjemmelavede gaver, men ender altid op med at være i dårlig tid.Så det er helt underligt at være i god tid med gaven. Så må vi se om jeg kan gemme den så længe, eller om hun ender med at få den før tid.


Udover kreativitet har aftenen stået på lidt af et større indtag af mad, da jeg skal have taget allergitest i morgen og jeg i den forbindelse skal være fastende i ca. 15 timer.
Så først stod festmenuen på te og kage, derefter en vegetar udgave af chilli con carne og til dessert...


Hjemmelavet banan-jordbær-is med friske banan og jordbær stykker, toppet med hakket chokolade med lakrids. Det kan varmt anbefales som sommer dessert, men overvej mængden, da det mætter virkelig meget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar