mandag den 16. juni 2014

30 og 60 års fødselsdage


Min lørdag var fulgt booket, med hele to fødselsdage ude på landet. Så tidlig lørdag morgen startet søs R og jeg bilen og drog sydover.



 Først stod den på min gode venindes 30 års fødselsdags fest i haven i Hammer, hvor der blev serveret sandwichs og vildt lækre kager.


Min veninde og hende mor er vildt gode til at lave kager, og der var mange forskellige, så det var helt overvældende. Især når man er nødt til at smage dem alle sammen.
Det var en super hyggeligt fest i bedste garden stil og i godt selskab med gode venner. Men jeg blev desværre til at gå noget før end jeg havde lyst til, da jeg skulle videre til den næste fest.

Min onkel fyldt 60 år i vinters hvor vi holde en lille familiefødselsdag for ham, mens han udskød den store fest, til en have fest i lørdags. Det blev en have fest i bedste stil med telt, grill, taler, sange og dans sidst på aftenen.



Udover grillmad, lagde vi an med et stykke smørebrød med røget makrel, røræg og aspars, mens hovedretten blev afsluttet med et overflødighedshorn af forskellige desserter. Der var blandt andet hjemmelavet is, rabarber tærte og jordbær med vanillecreme.
Det var nogle virkelig gode jordbær og nogle af de første jeg har fået i år, i hvert faldet som dessert med vanillecreme.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar