torsdag den 25. februar 2016

Når jeg hygger mig "for" meget....

Ikke at jeg på nogen måde tror at man kan hygge sig for meget, men...

Jeg hygger mig generelt i samværet med andre mennesker og i særdeleshed når jeg er sammen med familie og venner. 
Til tider hygger jeg mig så meget i øjeblikket at jeg glemmer alt om tid, sted og ikke mindst bloggen. Jeg hygger mig simpelthen så meget at jeg helt glemmer at tage billeder. 

Jeg var netop på sådanne besøg i går aftes, hvor jeg var på besøg hos min søde veninde i Roskilde og hendes lille familie. Vi havde en super hyggelig aften med at indhente alt det der var sket siden sidst og få hygget med hendes lille pige. 
På grund af at vi begge har travle hverdage, taler vi ikke så tit sammen som tidligere, og derfor er der altid en masse der skal indhentes når vi endelig mødes og der er sjældent tid til at tænke over det at få taget billeder. 

I går var ingen undtagelse, så der er ikke nogle billeder fra den ufattelige hyggelige aften. 
Måske jeg får tage nogen næste gang vi mødes, vi har nemmelig allerede en aftale i kalenderen.
Billedet her er fra hendes fødselsdag i 2015.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar