tirsdag den 23. februar 2016

Fællesspisning på cafe Bopa

Sidst jeg havde fællesspisning med A og J, var der ikke rigtig nogen af os der kunne overskue at lave mad, så vi endte med at ville gå på cafe Bopa, men, men, men.... Det utænkelige skete og Bopa var lukket pga. renovering.

I sidst uge forsøgte vi os endnu engang, og denne gang med større held.
Det er ikke fordi der er sket den helt store ændring i indretningen, hvilket også passer os fint, da Bopa virkelig er et hyggeligt sted.

Jeg havde havde haft kvaler hele dagen over aftens besøg på cafen, da der er så mange lækre ting på menukortet at det vat svært at vælge hvad jeg skulle have. Men det faldt på en af mine ultimative favoritter, nemlig Moules Mariniéres med fritter. 
Tror dog de har fået ny kok, for det smagte ikke helt så godt som jeg huskede den. Dog ikke sagt at den ikke stadig var god, det er stadig en af de bedre jeg har fået.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar