søndag den 7. februar 2016

Mad, mad og mere mad

Der har været lidt stille på bloggen på det sidste, hvilket primært skyldes en ting. Nemlig manglende tid.
Jeg har haft gang i en masse hyggelige arrangementer, kreativeprojekter og så har jeg lige skulle lande efter en dejlig juleferie. Her kommer bare et lille udpluk af alle de ting jeg har haft gang i... Og ja, der har været temmelig meget mad indblandet.

Hyggeligt venindebesøg i Køge, hvor der blev bestilt sushi, drukket hvidvin og bare hygge snakket hele aftenen.

Ovennævnte besøg bød også på en overnatning og dejlig brunch morgenmad næste morgen.Uh, det var skønt. Resten af dagen bød på fødselsdags fejring af søs R.

Jeg har fået bagt mine første Amerikanske pandekager og nu forstår jeg bedre hvorfor folk er så glade for dem.

Hyggelig fællesspisning i skønt selskab med J og A på The Laundromat Café, da ingen af os var særligt oplagte på at lave mad. Det var egentligt meningen at vi ville have været på Cafe Bopa, men den var under ombygning, så det ser ud til at vi har lavet en tradition for at fællesspisningen bliver rykket ud af huset.

En hyggelig weekend med masser af søsterhygge med både søs R og L, bød både på aftensmad på Halifax burger, brunch, shopping og masser af hygge. Glæder mig allerede helt vildt til næste gang.

En hyggelig gåtur på Kastellet med H, der blev afsluttet med frokost på en af de nye sushi resturanter på Østerbro. Det er altid dejligt at afprøve nye gode steder, og så gør det bestemt heller ikke noget når selskabet også er godt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar