tirsdag den 16. februar 2016

En sjælden fridag

Jeg har ikke været så god til at holde fri i dette ferieår, hvilket jeg også kan se af den mænge ferie der skal overflyttes til næste år, for at den ikke går helt tabt.
Men i går tog jeg en sjælden fridag, så allerede i søndags pakkede søs R og jeg bilen, for at drage en enkelt overnatning ud på landet.

Og ja, det må havde været tiltrængt, for jeg kan ikke huske hvad jeg lavede hele søndagen, udover at jeg så Narnia 2 (Prince Caspianom aftenen.

Og så blev der selvfølgelig pylret og nusset om familiens nyeste medlem, som her hygger med at få fat på sin middagsmad.

Søndag gik vi en tur over i den nærliggende skov, hvor vi rigtig kunne nyde vinterkulden.

Hjemme på landet er det første tegn på forårets komment eller i fuld flor. Der er fyldt med vintergækker og hvis man kiggede efter ude under valnødetræet, kunne man se at små Irentis er på vej op. 

Et af mine nytårsfortsætter for dette år er at jeg skal være bedre til at holde fri, så jeg er i fuldt gang med ferieplanlægningen for hele året. Og med både et bestilt højskole og sommehus ophold, samt planer om en kortere og længere tur i løbet af efteråret, må jeg siges at være godt på vej.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar