lørdag den 1. august 2015

Post og Tele museet

Jeg var som sagt på post og tele museet i sidste uge, eller i det minde så jeg deres "legeland", som jeg blev noget så begejstret for. Så i får lige et par billeder til inspiration.


Det er bestemt et godt alternativ til en indendørs legeplads, til en regnfuld dag. Hvor børne kan løbe rundt og finde nye lejekammerater på båden...

... eller de kan tage et smut på post kontoret, hvor de både kan sorterer eller omdele post til byens beboere. 

Personligt fik min nevø og jeg megen tid til at gå med at indsamle, fordele og sorterer posten bag post kontorets disk, mens min niece løb rundt og lejede med en ny fundet lejekammerat. 

Jeg håber dog at komme igen en anden gang, hvor musset også har åbent, da jeg også tror det er et besøg vær. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar