mandag den 24. august 2015

Sensommerafslapning på landet

Jeg hade fri fra arbejde i sidste uge, da jeg skulle på et smykkekursus på Amager.
Hvilket var enormt tiltrængt, oven på en sommer med kun en uges ferie. Det var et fint kursus, hvor jeg lærte en lille smule nyt og ellers bare fik øvet mig i de teknikker jeg allerede har lært.
Men det blev ikke til megen afslapning i ugen løb, da det både er fysisk krævende at lave smykker og jeg samtidig fik fyldt kalenderen med en masse andre aftaler.

Så det var enormt tiltrængt med en afslappende sensommerweekend på landet i weekenden.

Her stod den på venindebesøg i Næstved, hvor der blandt andet blev talt, strikket og drukket brumbær milkshake på terrassen, mens solen langsomt gik ned. 
Det var en super hyggelig aften med god mad, have vandring og alt det andet hyggelige der gør sig til i en hyggelig haven i Næstved.

Ude på landet stod den på ren afslapning i solen, hvorfra man havde frit udsyn over de gyldne marker. 

Der blev ikke lavet meget mere end bare at nyde tilværelsen og stilheden, så batterierne rigtig kunne blive ladt op til en ny uge. 

Meget af søndagen blev ligeledes tilbragt i plet i solen. hen på eftermiddagen begyndet de at høste på naboens mark, så det var heldigt at jeg nåede at tage et par billeder af det fine gyldne korn.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar