fredag den 14. august 2015

Gyldne glimt af en uge der fløj afsted

Endnu engang er min uge fløjet lidt afsted, med en del arbejdspres, men også en masse dejlige ting.

Mandag stod på sommerdans i Politigården, som dannede en super fin ramme om en flot forestilling.
Det kan varmt anbefales, hvis man i København i løbet af weekenden. 

Torsdag nød jeg udsigten fra 10 sal. i en af Kollektivhusenes lejligheder ved Rygparken. Det var en storslået udsigt, man simpelthen ikke kan få for meget af. 

Derudover blev der spist kage og andet godt i den omkringliggendepark, hvor bofællerne endelig var samlet, efter A er flyttet ud. Det var bare super hyggeligt at være samlet igen.

Og A havde bagt en virkelig god kage. Uhmm...

Efterfølgende var J og jeg nede og hører lokaludvalgets planer for en park på Strand Boulevarden, hvilket var super spændende. 

Weekenden står på hygge i Køge, spansk, og forberedelse til næste uge, der står i kreativitetens tegn.... Jeg har nemlig ferie og skal på kreativ daghøjskole, hvilket jeg glæder mig meget til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar