fredag den 28. august 2015

Lørdags besøg i Køge

Det er godt nok ved at være et par lørdage siden, men der havde jeg en hel lørdag afsat til at hygge i Køge, med min veninde og hendes søn.

Denne gang var jeg dårligt kommet ind af døren, før en lille hånd trak mig med ind i soveværelset, for at han kunne hoppe i sengen, mens jeg holder ham i hånden. En hyggelig leg, der er blevet en tilbagevendende begivenhed hver gang jeg er på besøg. 
Derefter gik vi ned og så på Køge by og fandt en let frokost der kunne nydes på en bænk i solen.

Efter en hyggelig tur på torvet og legepladsen, tog vi hjem for at lege videre mens min veninde lavede aftensmad. 
Min lille hjælper og jeg gik i gang med at samle hans (nye) parkerings anlæg, da det var blevet byttet på grund af fejl. Det er altid hyggeligt at have en hjælper, når man lavet praktisk arbejde og han var god til at sørge for at skruetrækkeren blev lagt på plads, hver gang jeg lagde den fra mig. 
Jo, han holder skam orden på tingene.

Vi var dårligt færdige med at samle den, før den defekte dims blev afprøvet og vores fælles arbejde godkendt. 
Så nu kan vi rigtig lege med biler næste gang jeg kommer på besøg.

Aftensmaden var noget af et festmåltid og bestod af glutenfri mad pandekager, hjemmelavede kylingenuggets, humus og masser af salat. 

Der var alt hvad hjertet kunne begærer.

Tilsammen med pandekagerne kom det alt sammen til at udgøre nogle fantastisk gode wraps. 
Bliver vest selv nødt til at lave dem en dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar