fredag den 17. juli 2015

Ugen der gik

Endnu engang er min uge fløjet afsted, med en helt masse.
Mandag var jeg lige et forgæves smut forbi strikkebutikken, men onsdag fik jeg endelig hentet den store mængde garn jeg har købt til et nyt evigheds projekt.

Tirsdag stod den på hyggeligt besøg i Køge, hvor der både blev hoppet i seng, lejet hest og meget andet sjovt. Det er så super hyggeligt at lege med min venindes søn på 2 år. Har virkelig svære ved at vurderer om det er ham eller mig der hygger mig mest.

Onsdag eftermiddag blev tilbragt i Klassens have, hvor jeg lige nød den sidste aftensol, inden jeg gik en lang tur rundt på Østerbro.

Jeg har spist spandevis af koldskål med jordbær... uhm, det er godt.

Og der er gået mere tur rundt om Søerne, hvor der også blev plads til et lille vil på en bænk, hvor jeg kunne sidde i solen og læse spansk. På en eller anden måde lugter det lidt af ferie, når man læser spansk i solen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar