fredag den 24. juli 2015

Bollywood dans i fælledparken

I går var jeg ude og prøve, noget der for mig, er den tidtil sjoveste dans jeg nogensinde har prøvet. Jeg var i Fælledeparten til gratis sommerdans med en tidlige kollega, og prøve kræfter med Bollywood dansen.

Sommerens pogram har været spækket med alverdens danse, fra alt til salsa, line dance og som nævnt Bollywood.

Der var fantastisk mange mennesker med, der havde det vildt hyggeligt.

Et par gange var vi alle nede og sidde på dansegulvet for at lave nogle siddende moves. 

Det var klart den hidtil sjoveste og gladeste dans jeg havde været med til. Man bliver i noget så godt humør, så det er klart noget der kan anbefales. 
Så det er bare med at komme igang, man kan kun få et smil på læben af det, og måske lidt ondt i maven, af at grine så meget.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar