lørdag den 25. juli 2015

Drinks og min nye ynglings dessert...

Fredag var jeg ude og lufte de høje hæle og en ny sommerkjole, da jeg var ude og drikke drinks med en tidligere kollega og et par af hendes venner.
Der var ikke planlagt det store, men vi var ude på et par barer og få nogle gode drinks, fik snakket en masse og danset. Så alt i alt en hyggelig aften.


Lørdag var planlagt til at være en rigtig hjemmedag, med heldags regn, rengøring, hjemmebukser og hygge med kage og strikketøjet.
Det var bare lige sådan en stille og rolig dag i hjemmebukser, hvor man ikke skulle det store, jeg havde brug for. Så det passede mig helt perfekt.

Eftermiddagen blev brugt på sofaen med spansk lektierne, te, den onde chokoladekage og banan-lakrids is. Uhm, det var godt.

Dette kunne godt gå hen og blive en af mine ynglings desserter. Tror den ville være lige i skabet med noget enten ribs eller hindbær sovs til. 
Men tror nu ikke den sidste potion i fryseren, får lov til at ligge til jeg har fået skaffet enten ribs eller hindbær fra mine forældres have. Den er nok spist inden. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar