tirsdag den 21. juli 2015

Morgenmads besøg i Roskilde

I lørdags havde det langt om længe lykkedes mig at lave en aftale med min veninde L i Roskilde, som kan være en temmelig svær dame at få fat på.Og det var bare super hyggeligt som altid.
Jeg var inviteret til morgenmad kl. 9, hjemme i privaten i Roskilde, og her gik snakken fra jeg kom ind af døren.


Vi havde mindst fem verdens situationer der skulle vendes, så jeg glemte helt at tage billede af den fine mad hun havde lavet. Det lignede et helt resturent besøg og smagte fantastisk, hvilket også fremgår af den noget tomme tallerken, der var tilbage, da jeg kom i tanke om kameraet.
Det var ikke fordi vi nåede meget andet end at spise, hygge os og flytte os lidt fra det ene rum til det næste. Men det er altså hyggeligt med sådanne dage engang imellem. Og når der går længe imellem dem, er der så meget mere der skal vendes. Vil dog mene vi skal blive lidt bedre til at de bliver lidt oftere.

Resten af weekenden gik med at få malet reoler og flytte have fliser for min søster.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar