søndag den 12. juli 2015

Flytterod...

Jeg kom hjem fra en helt fantastisk tur til Jylland på højskole i går, men det må i hører meget mere om senere. For jeg ligger i det største flytterod for tiden.


Jeg er nu egentlig ikke flyttet særlig langt. Kun en 5 meter hvis det overhoved er så langt. 
Den ene af mine søde bofæller har valgt at flytte sammen med kærsten, så jeg er rykket ind på hendes gamle værelse. Og på en eller anden måde giver det helt vildt meget flytterod, da jeg lige må vente nogle dage på skab og reol. Så siden sidste søndag har jeg boet i kasser. 
Hvilket indtil videre ikke har været så slemt, da jeg var på ferie hele sidste uge, og først kom hjem i går. 


Den eneste udfordring jeg har lige nu er nøglen til loftrummet... jeg lagde den da på plads da jeg var der oppe tidligere.... eller... men hvor er nøglen nu?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar