onsdag den 29. juli 2015

Hyggelig søndag

Det er efterhånden ved at være et par dage siden, men jeg havde en rigtig hyggelig søndag den anden dag.

Først stod den på hyggelig morgenmad sammen med søs R, der havde overnattet. 

Hvor jeg bl.a. fik min ynglings morgenmad for tiden, nemlig koldskål med mysli og friske abrikoser, efterfulgt af knækbrød.

Sidst på eftermidaggen gik vi en tur langs Søerne, for at komme ind til Nørreport hvor vi skulle mødes med søs L og de to rødder. De skulle på udflugt til København, så det var super hyggeligt.

Vi gik et smut forbi Post og Telemuseet, som jeg har fået anbefalet. Museet var desværre midlertidig lukket, men vi fik en rum tid til at gå i det "legeland" der er bygget i forbindelse med museet. 
Det virkede både for et par børn på 9 og 12, og deres moster. Så det kan klart anbefales til både børn og barnlige sjæle. 

Efter at have lejet, set på butikker, resturantes besøg og have gået rundt det meste af dagen. Stod aftenen på Ludo, Kaj kager og andre kager hjemme hos mig, hvilket også var til stor glæde for både store og små. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar