søndag den 5. juli 2015

Så er ferien skudt igang...

I går fejrede jeg min første feriedag og en forsinket fødselsdag fejring af min søde veninde A fra Køge. 
Det var bare super hyggeligt. Vi havde en hel dag til bare at shoppe, spise masser af med, begøge en masse parker, spise is og bare snakke. 

Formiddagen blev brugt på shopping i indre by, med efterfulgt af et besøg i Tovehallerne og picnic i Ørstedparken, hvor vi nød det gode vejr.
Vi fik nogle supergode glutenfri sandwich og smoothies fra Tovehallerne, der bestemt kan anbefales. Min sandwich var med laks, avocado og frisk ingefær, og min smoothies var med æble, jordbær og indbær. Uhm, det var godt.

Derefter tog vi til Østerbro, hvor den stod på lidt mere shopping, et besøg forbi Oluf is og afslapning i fælledeparken.

Afslutningsvis stod middagen på lækker sushi i fælledparken.Det ser bestemt ikke kønt ud når man spiser på græsset, men det er bare super hyggeligt at nyde maden udendørs. 

Den perfekte afslutning på en perfekt dag, hvor der både blev fejret feriestart for os begge og ikke mindst en hyggelig fødselsdags fejring. Det må vi gøre igen snart.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar