mandag den 11. maj 2015

Stilhed....

Der har været lidt stille her på bloggen af flere grunde. Dels har mit arbejde i en periode være præget af en større omorganisering, samt jeg har haft nogle projekter af den slags der også driller når man skal sove. Privat sker der også ændringer, idet at min ene bofælle har valgt at flytte sammen med kæresten i løbet af sommeren.
Begge dele har fyldt en kende mere i mit liv end jeg egentligt ønskede, og derfor har der ikke været så meget overskud i den seneste tid.


Alle de nye ændringer har fået mig til tage mit liv og ikke mindst bloggen op til revision, hvilket har ført til stilheden.
De fleste mennesker kender det sikkert, men for mig er det meget sundt engang imellem lige at sætte lidt ned i gear og lige mærke efter hvad jeg egentlig vil. Det samme gælder også for bloggen, og jeg er kommet frem til at hvis den skal give noget for både mig og andre, skal jeg gå tilbage til den oprindelige tanke. Jeg skal tilbage til tanken om at beskrive foreskellen mellem Land og By, og hvordan det er at være en landmus i byen.
Derudover skal bloggen handle om hyggelige steder, kreativitet og en lille smugle om mad. Is kommer jeg nok heller ikke uden om.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar