mandag den 18. maj 2015

Små glimt af en hyggelig weekend

Jeg havde egentlig ikke de store planer for weekenden, men den blev alligevel fyldt med en masse hyggeligt samvær med skønne mennesker.

Fredag aften var det tid til årets første besøg i Tivoli.

Her havde jeg fået lokket søs R med ind på plænen til fredagsrock med De eneste to. Hvilket viste sig at blive en rigtig hyggelig og sjov oplevelse, med massere af gode grin. 




Lørdag bød på en super hyggelig aften og eftermiddag i godt selskab med min kollega C og hendes dejlige dreng i Jystrup. Her stod eftermiddagen på leg, jordbærkage og masser af snak. Mens aftenen stod på mere snak, sushi og masser af slik og chai. Håber snart jeg får tid til det igen.

Søndag aften var jeg i biografen med søs R, hvor vi så Thomas Vinterbergs seneste film Far from the Madding crowd. En rigtig fin film, der dog er lidt atypisk for Vinterberg, men bestemt vær at se.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar