torsdag den 21. maj 2015

Fejring af kærlighed


I starten af maj var jeg så pervilligeret at blive inviteret med til to af de mest fantastiske menneskers bryllup. Nemlig til min søde studievendinde L bryllup, som endelig blev gift med hendes søde kæreste.
En helt fantastisk dag, man kun kan være stolt af at være en del af.

Festlighederne fandt sted på det hyggelige Skjalm Hvide Hotel, som dannede en fin ramme om dagen.

Bordet var smukt pyntet og klar til at blive indtaget af alle gæsterne.

Forretten blev spist inden jeg huskede at tage billeder, så i må nøjes med hovedretten. Den var bestemt heller ikke dårlig. 

Desserten var bestemt heller ikke dårlig, men god at den ikke var større, for ellers havde jeg måtte levne, med alt det andet gode mad vi havde fået i løbet af dagen.

Det var et rigtigt eventyrbryllup med en smuk brud, rørende taler, god mad, dansende gæster og alt hvad der ellers høre sig til en rigtig fejring af to menneskers kærlighed.
Endnu engang tusind tak fordi i ville have mig med. I ønskes alt det bedste for fremtiden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar