tirsdag den 19. maj 2015

Nyt til væggen...

Jeg var så heldig af få en gavekort til et af Karina Bækkelund´s fantastiske billeder, af min veninde A i fødselsdagsgave.
Og hvilken udvælgelses proces der har været igang siden, for at finde det hel rigtige billede - det er altså virkeligt svært når de alle er så fantastiske.
Men endeligt fik jeg valgt, bestilt og hængt op, og det kom til at se således ud...

Er de ikke bar fine?... 
Ja, jeg sagde de. Det var så svært at vælge, at jeg ente med at give mig selv et par i fødselsdagsgave.... 

Det blev til "Pingviner flyver med stil" og "1, 2, 3, ... FLYV!"...
(Jeg ved godt de ikke hænger helt lige, men det er ikke nemt med den ståltråd IKEA altid sender med deres rammer, og op skulle de). 

... og "De optrædende". 

Jeg syntes det er blevet til et rigtigt fint hjørne på mit lille værelse. Elsker at sidde og kigge på billederne, som gør mig i godt humør. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar